Dzień 1

We wtorek 25.10 wyruszyliśmy z Fałkowa o godzinie 18.30. Pogoda kiepska, leje i zimno. Kierujemy się na Kraśnik, Zamość i przejście graniczne w Hrebenne ( 2 godziny oczekiwania na granicy na odprawę). Na Ukrainę wjeżdżamy ok 3.30 nad ranem. Kierujemy się na miasto Winnica, jednakże droga mija bardzo powoli, jest ciemno, leje jak z cebra i widoczność jest bardzo ograniczona. Jedziemy ok 50-60 km/h. W końcu po długiej prawie 20 godzinnej podróży docieramy na miejsce – miasteczko Pohrebyszcze! Zostajemy gorąco powitani przez panią dyrektor Tatianę, oraz innych przedstawicieli. Natychmiast zostajemy rozlokowani w pięknym, komfortowym hotelu i udajemy się na pyszny obiad na stołówkę szkolną.

Po powrocie z obiadu, mamy dwie godziny na szybki odpoczynek, rozpakowanie bagaży i przygotowanie do powitalnej kolacji o godz. 18. Organizatorzy zgotowali nam fantastyczne powitanie: były okrzyki, śpiewy, wzruszenia i wiele innych pozytywnych emocji. Pani Yulia zaprezentowała całą naszą delegację powitaną brawami, przedstawiła również nauczycieli z miejscowej szkoły. Po powitaniu rozpoczęła się wspólna dyskoteka, wesołe tańce, zabawy oraz smaczny posiłek.

Zabawa trwała do 21.30. Wracaliśmy zmęczeni ale bardzo uśmiechnięci i szczęśliwi.

Ok godz 23.00 nastąpiła cisza nocna gdyż nazajutrz czekał nas wyjazd do Kijowa – stolicy Ukrainy. Pobudka o godz. 5.00